Záruční a pozáruční servis - Předávacím protokolem to u nás nekončí
9.06.2022 (07:36)
Předávacím protokolem to u nás nekončí
Firma Agroing Brno se specializuje na dvě oblasti, a to na technologie pro skladování a posklizňovou úpravu obilovin a pro výrobny krmných směsí. Většinou se jedná o zakázky na klíč, od zaměření, přes projekt, dodávku a instalaci strojů, k elektroinstalaci a závěrečným zkouškám. Předávacím protokolem do trvalého provozu to ale pro nás nekončí. Posledním v řadě, ale ne v důležitosti, je kvalitní servis, a to jak záruční, tak i pozáruční.
Aktuálně máme čtyři servisní techniky, kteří jsou připraveni řešit opravy a servisní zásahy v nejkratším možném čase, k dispozici mají plné vybavení a několik servisních skupin, které lze v případě potřeby posílit o pracovníky z montážních skupin. Standardně se snažíme zasahovat hned druhý den od nahlášení poruchy, v době žní mají naši servisní technici i víkendovou pohotovost.
Na všechny dodávané stroje máme běžné náhradní díly skladem v řádech milionů korun, mnohdy jsme schopni z dílů sestavit i celý stroj. Ať už jsou to síta do čističek Buhler, kurtny a korečky do elevátorů Skandia, řetězy a lopatky redlerů, kladiva a síta do šrotovníků, rolny do granulačních lisů nebo aspirační pytle. Klínové řemeny, ložiska, těsnění samozřejmě také.
Stávající zákazníky pravidelně oslovujeme s nabídkou předsezonního servisu, protože především u posklizňových linek může být zákazník nepříjemně zaskočený, když se po několika měsících odstávky nerozběhnou na první otočení vypínače. Při návštěvě technik ověří stav všech strojů a jejich součástí z vnějšku i z vnitřku, ověří jejich funkčnost, zkontroluje stav armatur spádové dopravy, bezpečnost ochranných prvků, stav ocelových konstrukcí, případně doporučí k objednání díly, které jsou již před koncem životnosti. Nabízíme také výměnu oleje v převodovkách na celé lince, včetně diagnostiky a repase starších převodovek.
K rychlému určení závady a případnému cílenému zásahu servisu nám také pomáhá možnost dálkově se připojit do řídicího systému linky zákazníka. Systém vzdáleného připojení se dodává v rámci standardní dodávky posklizňové linky a například u sušáren to v sezóně výrazně snižuje stresovou zátěž na naší i zákazníkově straně.
Prioritou jsou pro nás naši zákazníci, ale snažíme se maximálně vyjít vstříc i zákazníkům jiných firem z našeho oboru, pokud se na nás obrátí.